HLEDÁME SPONZORY PRO MICHALKU H. na rehabilitační pobyt - přispějte na KONTO BARIÉRY

15.03.2013 12:30

 

Dobrý den, vážené dámy a pánové!

Jmenuji se Petra Potocká, jsem ze Stříbra a mám 3letou holčičku Michalku, která se narodila jako krásné a zdravé miminko. Ve 3 měsících dostala povinné očkování. Vše proběhlo normálně -  žádná negativní reakce - nic nebylo podezřelé! Až do doby kdy už Miška měla sama lézt, sedět, brát si hračky do ručiček.

Když bylo Michalce 10 měsíců, poslala nás naše paní doktorka na rehabilitaci. Ta ale nebyla pro Michalku vhodná. Naštěstí moje teta pracuje v Jedličkově ústavu v Praze a domluvila nám prohlídku u paní doktorky Kolářové. Paní doktorka si chvíli s Míšou házela a pak prohlásila, že má centrální hypotonický syndrom, ale že cvičením Vojtovy metody se vše spraví. Co je to centrální hypotonický syndrom? Co nejjednodušeji: Dětem, které trpí těmito potížemi, se někdy říká „hadrové panenky“. Přestože mají ochablé svaly, příčina jejich problémů není v pohybovém ústrojí, ale jedná se o poruchu neurologickou. Bohužel už nám nikdo neřekl co toto postižení spouští, jaká je jeho příčina. Je ale pravda, že mi už 4 lékaři řekli, že je to právě tím očkováním! Od té doby ji nesmí očkovat, aby to Michalku nevrátilo zase na začátek.

Takže, cvičíme 2 roky. Míša si už sama sedne a poslední měsíc se už i plazí!!! Mám obrovskou radost!! Jde to pomalu, ale jde to!

Michalka je totiž velmi veselá a chytrá, je to taky pěkný rošťák a šibalka, má ráda hudbu, ráda bubnuje a ještě do toho krásně "zpívá“.

Od září 2012 se léčí na epilepsii, ta ale souvisí s postižením. Chodíme na dětskou neurologii a po posledních vyšetřeních (magnetická resonance, EEG) víme, že nemá poškozený mozek, že je "jenom“, tělesně postižená a má tak obrovskou šanci být jako ostatní malé holčičky, běhat a hrát si, a to v případě intenzivní rehabilitační péče.

Máme šanci jet na rehabilitační pobyt do rehabilitačního centra ADELI v Pieštanech. Už o nás ví, máme doma přihlášku a hned jak seženeme korunky tak můžeme přijet!! Jako svobodná matka, čerstvě po smrti babičky je celodenní péče o Michalku pouze na mne a z toho důvodu nemohu chodit do práce a umožnit tak Michalce rehabilitaci, která by jí postavila na nohy.

Protože věřím v pomoc dobrých lidí, založila jsem Michalce účet u Nadace Charty 77- konto Bariéry a hledám sponzory na léčbu mojí holčičky. Proto se s žádostí o příspěvek na Michalčino konto obracím i na Vás.

Michalka potřebuje ke zlepšení svého zdravotního stavu rehabilitaci minimálně na 4 týdny - cena je však pro mě ohromující!! 5730 Eur bez ubytování a stravy. Takže hledáme sponzory a dobré lidi, kteří na konto bariéry nastřádají 150.000,00 Kč pro Michalku.

A proč právě do Pieštan? Proč ne třeba do Jánských Lázní? Protože výsledky dětí, které na tom jsou mnohem hůř než Míša a rodičům lékaři říkali, že nikdy nebudou chodit, jsou ohromující! Po 6 týdnech rehabilitace v centru ADELI, kdy si přijel tatínek pro holčičku, šla mu sama naproti!!!

Mám slzy v očích a mráz mi běhá po zádech, když si představím, že jednou takhle uvidím i mojí Mišičku jak sama jde a směje se na mě!

Velmi pěkně bych Vás chtěla požádat o příspěvek na Michalčinu léčbu, je důležité začít co nejdříve - i tím se zvyšuje její šance na uzdravení.   

KONTO BARIÉRY: 77 77 77 222/0800 VS=105 505                    

                                                DĚKUJI Petra Potocká

                                                Telefon: 725 742 385

                                                E-mail: petana13@seznam.cz